Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

bergamotek

wpisy na blogu

Exafill - napełnianie wanny bez kranu;)

Blog:  bergamotek
Data dodania: 2014-07-03
wyślij wiadomość
W związku z zainteresowaniem poprzednim wątkiem publikuję zdjęcia z instalacji
blog budowlany - mojabudowa.plInstalacja na bazie uchwytu Hansgrohe I-Box Universal

blog budowlany - mojabudowa.pl
A tak wygłąda wylewka:
blog budowlany - mojabudowa.pl

A kto wie co to?

Blog:  bergamotek
Data dodania: 2014-06-30
wyślij wiadomość
Taki bajer znalazłem kiedyś buszując w internecie i zapragnąłem mieć.

Kto wie cóż to takiego?
blog budowlany - mojabudowa.pl
Odpowiedź wkrótce wraz z fotorelacją z montażu kuchni;)
blog budowlany - mojabudowa.pl
10Komentarze
Data dodania: 2014-06-30 19:35:17
Mamy taki zamontowany ;)
odpowiedz
Data dodania: 2014-06-30 19:35:32
to jest system napełniania przelewem. Mam to wiem. Co wygrałem ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2014-06-30 22:01:09
A co to jest ten system????
odpowiedz
Odpowiedź do bruner29
Data dodania: 2014-07-01 19:20:16
https://www.google.pl/search?q=syfon+z+nape%C5%82nianiem+przez+przelew&rlz=1C1CHIK_plPL419&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=we2yU9mpDozA7AbGtYDIAg&ved=0CFMQsAQ&biw=1528&bih=834
odpowiedz
Odpowiedź do po-prostu-my
Data dodania: 2014-07-01 22:48:11
super :)
odpowiedz
Odpowiedź do rafalibeata
Data dodania: 2014-07-01 22:50:21
a jak się reguluje temperaturę? Gdzie?
odpowiedz
Data dodania: 2014-07-02 21:42:30
Reguluje się zwyczajnie jak każdym kranem lub baterią ,,jak kto woli" w dowolnym miejscu , a wodę doprowadza się tylko rurką do tego syfonu. :)
odpowiedz
Data dodania: 2014-07-02 22:08:16
Czyli kran jest zamocowany tak czy inaczej?? (wybaczcie pytanie - jestem kobietą która nie ma pojęcia z czym to się je)
odpowiedz
Odpowiedź do rafalibeata
Data dodania: 2014-07-03 07:05:21
Oczywiście tylko że on znajduje się w dowolnym miejscu tak jak u nas na zdjęciu
odpowiedz
Odpowiedź do po-prostu-my
Data dodania: 2014-07-03 11:03:30
Już rozumiem :D Dziękuję :)
odpowiedz
Odpowiedź do rafalibeata

Schody

Blog:  bergamotek
Data dodania: 2014-06-04
wyślij wiadomość
Przyjeżdza to w takim stanie punkt 8 na "już-nie-budowę" 

blog budowlany - mojabudowa.pl
Około 9 widać już pierwszy efekt. Panowie z firmy twojeschody24.pl doskonale wiedzą jak zabrać się do pracy:
blog budowlany - mojabudowa.pl
Około południa można już śmigać z góry na dół bez problemów:
blog budowlany - mojabudowa.pl

O godzinie 15 wszystkie poręcze, balustrady, słupy oraz stopnie do pokoju nad garażem są skończone, jest poodkurzane i bardzo miło. Efekt końcowy jest taki:
blog budowlany - mojabudowa.pl

Firmę twojeschody24.pl mogę polecić z czystym sumieniem a więc polecam:)
 
7Komentarze
romki  
Data dodania: 2014-06-04 17:54:59
piękne schody, my czekamy na montaż - mam nadzieję, że też będę taka szczęsliwa z jakości wykonania:)
odpowiedz
madic27  
Data dodania: 2014-06-04 19:08:01
kilka godzin i tak ważna rzecz jak schody są gotowe!gratuluje...
odpowiedz
Data dodania: 2014-06-04 21:30:00
dodaję do ulubieńszych! :-) piękne! gratulujemy!
odpowiedz
piotri
Data dodania: 2014-06-05 13:08:38
Wyglądają super. Jaki materiał? Właśnie szukamy wykonawcy schodów. Jeśli można zapytać, jaka cena?
odpowiedz
szymjus  
Data dodania: 2014-06-05 13:55:12
Ładne schody, jeśli można to poproszę o ich cenę na priv.
odpowiedz
Data dodania: 2014-06-18 13:50:12
Cześć, podziel się prosze informacja o cenie schodów, bo dostaliśmy wycenę naszych za 30 tys:-( a te są piękne, pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2014-06-23 17:49:29
Piękne schody!
odpowiedz

Apogeum szczytu bezczelności

Blog:  bergamotek
Data dodania: 2014-04-08
wyślij wiadomość

Po wyj...rzuceniu pierwszego glazurnika na kopach z budowy i zmasakrowaniu mi 10mkw posadzki dziś otrzymałem oferte od poleconego fachowca.

blog budowlany - mojabudowa.pl

NETTO

 

Zanim skończe ten dom zostanę mordercą...

33Komentarze
madic27  
Data dodania: 2014-04-08 07:14:29
129zł za m2??netto??ładna jazda.pozdrawiam...
odpowiedz
dorrom  
Data dodania: 2014-04-08 09:29:01
jakiś obłęd...
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 10:35:56
My jak kładliśmy płytki to łazienka była liczona jako całość od projektu i za 1m2 płytek w dolnej wychodziło 160zł m2 brutto a w małej 120 zł brutto a za płytki 60x60 płaciliśmy 45,00 m2 i nie żałuję że tyle zapłaciłam bo Potem kładliśmy w kotłowni ale za 25 zł m2i różnica jest duża. Tak sobie teraz cenią Ci co potrafią i mają odpowiedni sprzęt.
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 11:14:08
Witam. W lazienkach plytki inaczej sie liczy, silikony, zabudowy, bialy montaz itd. Tutaj mowimy o polozeniu 100m2 posadzki z docinkami przy scianach za 130zl/m2
odpowiedz
Odpowiedź do turkusowemarzenie
Data dodania: 2014-04-08 11:01:13
My płaciliśmy za wszystkie płytki po 40zl za m2. Nie mialo znaczenia czy są 15/30 czy 120/60 .
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 11:44:26
Nie bardzo rozumiem dlaczego cena jest "apogeum szczytu bezczelności" ? Tak ten ktoś wycenia swoją pracę i ma do tego prawo. Pan ocenia czy bierze takiego fachowca czy nie i też ma Pan do tego prawo. Dlaczego nazywać kogoś kto jest drogi albo nas na niego nie stać bezczelnym? Można nazwać drogim ale nie trzeba zaraz obrażać..... My zbieraliśmy ceny za projekt indywidualny. Ceny wahały się od 3500 zł do 12000zł za ten sam projekt. Wybraliśmy wg uznania ale nikog nie obrażaliśmy dlatego że inaczej wycenił swoją pracę niż konkurencja... Ale my Polacy tak mamy. Jak nam nie pasuje to pojechać, obrazić, obrzucić błotem :( Przykre... :(
odpowiedz
katasza  
Data dodania: 2014-04-08 11:46:58
Zgadzam się w 100%. Jeśli cena jest dla Państwa za wysoka, zawsze można wziąć kogoś tańszego.
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-08 12:40:36
Nazwanie anonimowego fachowca bezczelnym jest jechaniem i obrzucaniem błotem? Na temat wyceniania pracy będziemy mogli porozmawiać, kiedy ładnie ubrani fachowcy ze zdjęć Muratora przyjdą spełniać wasze marzenie...
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-08 13:36:50
Na pewno nie będę psioczyć że ktoś jest bezczelny bo mnie na niego nie stać :) Grzecznie podziękuję i będę szukać dalej jeśli uznam że mi za drogo :) Szanuję innych i ich pracę. Nie mnie oceniać czy ktoś jest bezczelny czy nie na podstawie cennika :) Zamawiałam kuchnie do domu w którym teraz mieszkam. W 3 firmach za to samo dostałam wyceny w których różnice sięgały 17 tys zł. Ale nie pojechałam tym najdroższym że są bezczelni. Mordem też nie groziłam :)Przypominam że KULTURA NIE BOLI :)
odpowiedz
Odpowiedź do bergamotek
Data dodania: 2014-04-27 13:08:44
Chętnie dalibyśmy plusa ale nie możemy! :D
odpowiedz
Odpowiedź do bergamotek
Data dodania: 2014-04-08 13:24:00
:) nie wiem czy się śmiać czy płakać... szczególnie wasze opinie mnie bawią... rozumiem że ludzie się cenią... ale 9000 za 70m2 płytek to już próba oszustwa... a nie fachowiec... to tak jak murarze za ten sam dom z tego samego towaru za same mury + wieniec (fundamenty z posadzką już były)... ceny wahały się od 8 do 30 tyś... za góra dwa tygodnie pracy !!! No niektórzy się naprawdę cenią... :) Jestem z branży budowlanej i też się cenię na pewno nie jestem najtańszy ale wiem że inni wykonawcy potrafią pomnożyć cenę razy 3 bo widzą że ludzie maja kasę... i kasowanie 9000 za 70 m to już bezczelność... Miałem dwie ekipy 1 stawiała fundamenty druga ściany... ci co stawiali fundamenty troche dali dupy... ale jak ich wyprostowałem to później zgrzytów nie było. a byli tani... a ci od ścian tyle że brudasy... ale ściany mam idealnie proste... i nie wzięli nawet 10 tyś. także... najdroższy jest najdroższy i tyle... wcale nie musi być lepszy tym bardziej że chodzi tylko o robocizne...
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 13:32:29
Ale my tu nie mówimy o jakości wykonania! Nigdzie nie napisałam że droższy znaczy lepszy. Co nie zmienia faktu że nazywanie kogoś bezczelnym bo taki ma cennik jest nie na miejscu :) Jak wchodzisz do sklepu z butami i widzisz cenę 600zł to też biadolisz i mówisz że są bezczelni bo w sklepie obok można kupić za 250zł??Co więcej psioczysz że zanim ubierzesz się od stóp do głowy to zostaniesz mordercą ?:D:D Litości... Pasuje ci- bierz. Nie pasuje- podziękuj. My nie wybraliśmy firmy do rysowania projektu za 12tys zł ale nie biadoliłam że inni chcą ponad 3razy mniej za to samo. I tyle w temacie :) To takie minimum kultury- nie boli, zapewniam :)
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2014-04-08 13:41:48
Nie wybraliście droższego fachowca, ale różnice w cenie powtarzasz jak mantrę.
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-08 13:48:55
Wybraliśmy średniego. Ale tego drogiego nie obrażam :) Szanuję bo ma prawo wołać ile chce. Jeden dom już wybudowałam więc nie musisz mi pisać o wyborach i ładnych panach z muratora. Wiem czym to pachnie. Mimo to daleka jestem od takich "brzydkich" zachowań
odpowiedz
Odpowiedź do bergamotek
katasza  
Data dodania: 2014-04-08 13:47:52
Dokładnie. Zawsze można nauczyć się kłaść płytki samodzielnie - wiele osób tak robi. Będzie za darmo. Mówię to bez złośliwości. Ludziom nie jest szkoda pieniędzy na drogie materiały wykończeniowe, ale szkoda im kasy na opłacenie fachowca. On ma prawo wycenić odpowiednio swoją pracę bo nie robi tego dla satysfakcji ani w czynie społecznym, a inwestor może poszukać kogoś tańszego jeśli taka cena mu nie odpowiada.
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-08 13:53:53
I to złoty środek :) Tanio i ma się jak się zrobi. Dobrze czy źle ale żal lub podziw tylko dla siebie :)
odpowiedz
Odpowiedź do katasza
Data dodania: 2014-04-08 13:46:18
POPIERAM SPEŁNIAMY-MARZENIE!!! Panowie zamiast bulgotać przeczytajcie ze zrozumieniem co napisała pani "spełniamy-marzenie" po co bezsensowna fala krytyki? Nie wspomniała ani słowem że to tanio, że to super jakość. Napisała prawdę o naszej narodowej przywarze. I ma w 100% rację. Mam swoją firmę. Jestem w przedziale najdroższych na rynku. Terminy wolne sięgają u mnie 2 lat do przodu. I nie jest mi wstyd zawołać 2 razy tyle co średniej jakości konkurencja bo przez 12 lat nie miałem ani 1 reklamacji, ani razu nie byłem wzywany na poprawkę. Nie każdy uznaje moją cenę, zasady. Ma prawo. Ale nikt mi nigdy nie powiedział że jestem bezczelny bo chce więcej za to samo co mają inni. I nie jestem oszustem jak to ujął pan "antekgniezno" Uczciwie i rzetelnie pracuję - tyle że za 2 razy większe pieniądze niż konkurencja z branży. Jak kogoś na mnie stać bierze. jak nie dziękuje. Ja szanuje moich potencjalnych klientów. Oni szanują mnie. PANOWIE TO NIE BOLI. I CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM ! :)
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 13:50:38
Niestety autor postu nie czyta ze zrozumieniem :( I chyba bardzo się obraził że nie popieram biadolenia :( Próbuje mi dopiec pisząc że coś powtarzam jak mantrę bo znów nie doczytał że raz pisałam o cenie projektu a raz o cenie kuchni :) Ale co tam :P
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-08 14:11:22
To proponuje w czynie społecznym zatrudniać tak drogich fachowców i jeszcze broń boże ich krytykować. Celem tego postu było upublicznienia mojego zniesmaczenia wykonanym kosztorysem przez owego fachowca. Jeżeli moje zniesmaczenie się komuś nie podoba, to trudno, ale niech nie wypisuje bzdur i nie próbuje mnie uczyć kultury ani czytania ze zrozumieniem. Blog po to jest aby upowszechniać własne opinie. Jeżeli ktoś sprzedaje układanie płytek za 130zł i utrzymuje się na rynku to pogratulować nosa do interesów. Ja na 130zl muszę pracować więcej niż jedną godzinę, którą zajmie fachowcowi położenie m2 gresu na posadzce. W konsekwencji więc uważam cenę za dalece nieadekwatną do wykonanej pracy, biorąc nawet pod uwagę zaangażowanie sprzętu budowlanego. I tyle w temacie. A bezczelnością nazywam stracony czas na spotkania z owym panem, pomiary, omawianie projektów i metod i na koniec "wyjechanie" z taką ceną.
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-08 14:17:18
Jak grochem o ścianę... Nikt Ci nie każe go zatrudniać. Ale to że zarabia więcej niż Ty na godzinę nie czyni go bezczelnym :) Masz prawo wyrazić opinię, ale po co tak niegrzecznie? Ja zatrudniam kogo chcę i za ile mi pasuje- nie w czynie społecznym. Tak funkcjonuje gospodarka :) Mimo wszystko miłego dnia :)
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 14:25:46
Tak "niegrzecznie", bo to mój blog i mój styl pisania. I nie ma obowiązku czytania. Również miłego i owocnego.
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2014-04-08 15:19:17
Łał! to się fachowcy dziś cenią :-0
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 15:44:35
hahaha ale sie usmialem dzieki
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 15:51:24
cenia sie cenia lepiej niz na zachodzie jakos musza ich dogonic
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 16:21:14
Za tanio-źle,za drogo też nie dobrze :) Ja jestem za umiarkowanymi stawkami,bo powierzając towar fachowcom,mam św.spokój. Pamiętajmy o jednym-są domy,gdzie kładzie się płytki po parę setek za mkw i np. mozaikę za kilkanascie tyś. i nikt nie pyta o cenę. Mamy wolny wybór,oczywiście w granicach rozsądku i możliwości.Tak jest u mnie.Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 18:08:01
To nic innego jak szukanie głupiego... znam doskonałych plytkarzy za 50 do 80 zl za m2 zależy co kładą. Ale 130 zl to wynik tego że gość ma duzo klientów i mu wisi więc się ceni... plytkarz co wezmie 50 wcale nie musi byc gorszy... i kwoty 130 zl za m2 sa śmieszne.
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 21:36:32
A gdybyś Ty mógł wycenić swoją pracę (bo byliby chętni, czekaliby na Ciebie) to nie skorzystałbyś i nie wycenił możliwie wysoko? Przecież to normalne. Masz możliwości zarabiać, zarabiasz i nie czyni to Ciebie bezczelnym :)
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2014-04-09 08:14:58
Produkuje szamba betonowe... 10m3 sprzedaje za 2700 netto czyli jest dość drogie... ale wiem co sprzedaje, jest mocne i szczelne. Konkurencja potrafi sprzedać za 2000 zł brutto taką samą pojemność... więc dobrze rozumiem że trzeba cenić swoją pracę, ale zdarzali się "Instalatorzy" którzy nas zamawiali w 1,5h my robiliśmy montaż kasowaliśmy 3800 netto a instalator kasował klienta 6500 netto a sam palcem nie kiwnął, chyba nie było to eleganckie, tym bardziej że później była tam reklamacja... bo "fachowcy" zakładali wąż do wybierania i zrobili dziurę w zbiorniku wsadzili rurę i zostawili tak bez uszczelnienia, choć u nas zbiorniki mają fabrycznie otwory na takie urządzenia :)Klient miał do nas pretensje, i nam wykrzyczał ile zapłacił za zbiornik, a jak zobaczył nasze miny to od razu wiedział że go instalator naciągnął. kasowanie 130 zł/m2 to też takie szukanie głupiego... ale jedno jest pewne o dobrego fachowca jest naprawdę trudno... i dobrze że się cenią , ale przeginać też się nie powinno. Znam fachowca od płytek - wyśmienity - który nie kasuje za m2 tylko bierze tygodnówki... 2000 zł brutto za tydzień pn-pt 7-15 robi bez przerw a co zabawne jak jest gres to nie docina sam płytek tylko rysuje sobie wszystkie płytki które ma dociąć i zawozi do firmy która mu je docina :) 2zł za płytkę :)i gość też ma kolejkę na 2 lata do przodu... ale gość łazienkę i toaletę łącznie płytek było ponad 40m2 robił tydzień!
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-09 09:17:55
Ja rozumiem o czym piszesz. Ale uważam że skoro ktoś na tyle wycenił swoją pracę tzn że ma klientów którzy są chętni i tyle zapłacą. Nie nam oceniać czy to przegięcie czy nie i czy w związku z tym jest bezczelny :)My jedynie możemy się zgodzić lub nie na zatrudnienie takiego fachowca :)Ty kasujesz 1000zł więcej niż konkurencja i nie uważam że jesteś bezczelny z tego powodu, nawet jeśli ci tańsi okażą się równie dobrzy co TY :) Ja nigdzie nie napisałam że 130zł/m2 to mało. Piszę jedynie że miał prawo tyle zawołać bo to jego biznes, jego praca i to on ją wycenia tak jak Ty wyceniasz swoją, ja swoją i każdy inny swoją. Mój mąż też prowadzi swoją firmę. Jest chyba z tych najdroższych. U konkurencji to samo masz za przynajmniej połowę, czasem taniej. Ma klientów aż za dużo. Ludzie czekają. Dzwonią, rezerwują. Masa klientów jest z polecenia tych co już z nami współpracowali. I zapewniam że mój mąż nie jest bezczelny a jedynie się ceni, bo może :) Rozumiesz różnicę? Drogi, ceniący się nie znaczy bezczelny. Nawet jeśli nam się wydaje ZA DROGI :)TYLKO o to mi chodzi. Miłego dnia :)
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2014-06-04 20:22:16
Obiektywność...
Komentarz z góry ...ja zarabiam 130 za godzinę i nie dam zarobić nikomu więcej.... :) Ale ten terakociarz też musi wydać na sprzęt i całą reszte przywilejów związanych z posiadaniem firmy... Ja firmy nie mam i zawsze staram się uzgodnić żeby było jasne czy ma być dobrze czy tanio. Cena prawie zawsze idzie z jakością u wykonawców zwłaszcza tych co mają firmy na utrzymaniu.... Do wszystkich wydaje mi się że zamiarem "bergamotek" nie było to żeby komuś konkretnemu dopiec, tylko zdumienie że ceny u nas w kraju są lepsze niż za granicą... ;)
odpowiedz
Odpowiedź do spelniamy-marzenie
Data dodania: 2014-04-09 09:19:27
P.S. fajnie zatrudnić takiego fachowca co bierze za położenie płytek tak jak piszesz :) (o ile robi to dobrze) Ale to nie sprawia że ten pierwszy jest bezczelny bo robi inaczej, bo ma inny cennik. Prawda?
odpowiedz
Data dodania: 2014-07-01 15:29:58
Ludzie, dajcie spokój, blog to nie TVN24 tylko miejsce do wyrażania swoich opinii, jak autor jest w emocjach to ma chyba prawo popisać sobie emocjonalnie o moderstwie, bezczelności, a mimo to nie sądzę, żeby jakiś sąd skazał go za groźby karalne lub obrazę opisanego w poście delikwenta. Krytyka i wyrażanie emocji są OK, czytać nie trzeba jak kogoś wkurza, a opinie o fachowcach i "fachowcach" zależą od doświadczeń, pomijając całkiem opinie osób, które same są fachowcami. Drogi i bardzo dobry fachowiec niestety to marzenie, jak zapłacisz dużo, żeby mieć PEWNOŚĆ dobrego wykonania, a potem musisz prosić szanownych fachowców o POPRAWKI, a oni nie mają CZASU, bo już następny w kolejce "się robi", to możesz się zdenerwować. Na szczęście jedni wolą tanich, inni średnio tanich, a jeszcze inni bezczelnych, dzięki czemu wszyscy z tej listy mają źródło utrzymania i nie siedzą na bezrobociu. Oby tak dalej!
odpowiedz
Data dodania: 2014-07-01 16:59:38
Bez przesady... Ci fachowcy to juz chyba tylko sodowke w głowach maja... nie wiem czy oni do skarpety na chude lata odkładaja, bo przeciez bum budowlany kiedys sie skonczy... dobrze, ze jest jeszcze troche innych ekip, ktore jeszcze nie wyjechały z Pl
odpowiedz

Wewnęcza

Blog:  bergamotek
Data dodania: 2014-02-17
wyślij wiadomość

Uhuhu. Mózg paruje. Gresy, kolorki, farbki plakatówki...

Weź kup 1 karton płytek i ułóż sobie wzór. A może wzoru się ne układa?

blog budowlany - mojabudowa.pl

Łazienka na dole już zafugowana:P

blog budowlany - mojabudowa.pl

Kuchnia to chyba tak o: Ale ta cena, cena zabija za szafki na talerze...

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

Uhuhu. A tu jak zjebane. Tak, to ostatnio moje ulubione słowo:/blog budowlany - mojabudowa.pl

A kocioł nam wciąga 24m3 gazu na dobę. Boję się zaprosić konkurencyjnego instalatora od c.o, bo chyba coś jest zje....

6Komentarze
Data dodania: 2014-02-17 20:38:49
Gazu to dość sporo... my zużyliśmy od września 260m3. Fakt że palimy kominkiem, ale to i tak jest tylko 2m3 dziennie, nawet niech wzrośnie dwukrotnie to dawałoby 4m3 bez kominka. Piec załącza się 2 razy dziennie, a temperatura w domu to 21,5st. Temperatura na piecu 30st, bo mamy niskotemperaturowo...ale grzejemy również wodę....
odpowiedz
kasirek  
Data dodania: 2014-02-18 10:18:17
co to za płyteczki z pierwszego zdjęcia?
odpowiedz
Data dodania: 2014-02-20 02:58:09
Płytki z myway a model chyba naturale.
odpowiedz
Odpowiedź do kasirek
Data dodania: 2014-02-21 20:05:37
płytki piękne! a słowa... moje są gorsze, jak idę na budowę....
odpowiedz
Data dodania: 2014-04-08 07:49:38
płytki salon
Dam Ci dobra radę, na płytkach na których jest wzór po odwrotnej stronie-tam gdzie nakłada się klej narysowane są strzałki układa się wszystkie w ta stronę co idą te strzałki. Trzeba się dobrze przyjrzeć-tak miałam z arkesią.
odpowiedz
dorrom  
Data dodania: 2014-04-08 11:16:19
Fajne płytki, ciekawa jestem efektu końcowego. Pozdrawiam :)
odpowiedz
bergamotek
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 36662
Komentarzy: 153
Obserwują: 36
On-line: 9
Wpisów: 40 Galeria zdjęć: 129
Projekt DOM W BERGAMOTKACH G2
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - pow. krośnieński
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2014 lipiec
2014 czerwiec
2014 kwiecień
2014 luty
2014 styczeń
2013 listopad
2013 październik
2013 wrzesień
2013 sierpień
2013 lipiec
2013 czerwiec
2013 maj
2013 styczeń
2012 wrzesień
2012 lipiec
2012 czerwiec

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67131
Liczba wpisów: 222808
Liczba komentarzy: 903577
Liczba zdjęć: 681136
Liczba osób online: 295
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy